Адміністративні послуги
Центр надання адміністративних послуг
Середино-Будської районної державної адміністрації
Адреса: 41000, Сумська обл., м.Середина-Буда, вул. Центральна, буд. 25, каб. 28.
Телефон: (05451) 7-27-04
Електронна адреса:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Розпорядок роботи : понеділок – з 8:00 до 17:15
вівторок – з 8:00 до 20.00
середа – з 8:00 до 17:15
четвер - з 8:00 до 17:15
п`ятниця - з 8:00 до 16:00
cубота, неділя, святкові дні - вихідний.
Завідувач сектору: Манушина Наталія Вікторівна
Державний реєстратор: Сущкова Юлія Вікторівна
- Закон України "Про адміністративні послуги"
- Регламент центру надання адміністративних послуг Середино-Будської районної державної адміністрації
- Положення про центр надання адміністративних послуг Середино-Будської районної державної адміністрації
- Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Середино-Будської районної державної адміністрації
Інформаційні картки. Технологічні картки.
Надання відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців
Працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
До відома громадян, юридичних осіб та фізичних осіб підприємців!
ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО
Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) встановлено, що будь-яка фізична чи юридична особа може отримати інформацію про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).
Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру прав, має однакову юридичну силу та використовується відповідно до законодавства.
СТАВКИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ З 01.01.2019
З 01.01.2019 року змінено розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі: з 1 січня 2019 року – 1921 гривні.
Відповідно до частини 7 статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень.
Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення реєстраційних дій та за надання інформації з Державного реєстру прав з 1 січня 2019 року становлять:
РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
реєструвати свою підприємницьку діяльність он-лайн
На сьогоднішній день для суб’єктів звернень доступні електронні послуги у сфері державної реєстрації: