Районна газета

Адміністративні послуги

 Центр надання адміністративних послуг
Середино-Будської районної державної адміністрації

Адреса: 41000, Сумська обл., м.Середина-Буда, вул. Центральна, буд. 25, каб. 28.

Телефон: (05451) 7-27-04

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розпорядок роботи : понеділок – з 8:00 до 17:15
                                   вівторок – з 8:00 до 20.00
                                   середа – з 8:00 до 17:15
                                   четвер - з 8:00 до 17:15
                                   п`ятниця - з 8:00 до 16:00
                                   cубота, неділя, святкові дні - вихідний.

Начальник відділу: Манушина Наталія Вікторівна

Адміністратор: -

Державні реєстратори: Банникова Ірина Володимирівна, Сущкова Юлія Вікторівна           

Інформаційні картки. Технологічні картки.

Надання відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців

Працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку 

До відома громадян, юридичних осіб та фізичних осіб підприємців!

                       

ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) встановлено, що будь-яка фізична чи юридична особа може отримати інформацію про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).

Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру прав, має однакову юридичну силу та використовується відповідно до законодавства.

СТАВКИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ З 01.01.2019

З 01.01.2019 року змінено розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі: з 1 січня 2019 року – 1921 гривні.

Відповідно до частини 7 статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень.

Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення реєстраційних дій та за надання інформації з Державного реєстру прав з 1 січня 2019 року становлять:

РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

реєструвати свою підприємницьку діяльність он-лайн

На сьогоднішній день для суб’єктів звернень доступні  електронні послуги у сфері державної реєстрації: