Районна газета

ТЕЛЕФОНИ «ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ»

Урядова «Гаряча лінія»            1545                     цілодобово

 

Контакт-центр Пенсійного Фонду України        працюєвробочі дні      0-800-503-753    з 09.00 до 18.00 годин.

ДЕТІНІЗАЦІЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ТА ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН

Сьогодні, як ніколи гостро, перед нами стоїть питання легалізації трудових відносин та детінізації заробітних плат. На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальне використання праці найманих працівників (без укладення трудових відносин, угод) стали, на жаль, нормою життя.

Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет втрачає значні кошти.  Хоча сьогодні це питання є дуже важливим.

ФОП ПРИПИНЯЄ ДІЯЛЬНІСТЬ: КОЛИ ЗВІТУВАТИ З ЄСВ

Вирішили розпочати процес закриття госпдіяльності? Не забудьте подати за себе Звіт з ЄСВ!

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності страхувальники, зазначені у п. 2 розд. III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. № 435, зобов'язані подати за себе Звіт із зазначенням типу форми "ліквідаційна", де останнім звітним періодом є період із дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

СПЛАЧЕНІ СТРАХОВІ ВНЕСКИ – ЗАПОРУКА ОТРИМАННЯ ПЕНСІЇ

Відповідно до статті 8 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» однією із основних вимог для призначення пенсії є наявність страхового стажу. Страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом.

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ЗАПРОВАДИВ СМС-ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯН

Поліпшення якості обслуговування громадян – одне з ключових завдань органів Пенсійного фонду України, для виконання якого створюються нові сервіси та можливості для наших громадян.

Так, з травня поточного року вже запроваджено СМС-інформування, яке включає в себе набір стандартних повідомлень щодо призначення, перерахунку, припинення або поновлення виплати пенсії, а також про накопичений страховий стаж та відповідно сплату страхових внесків роботодавцями. Сервіс орієнтований як на пенсіонерів, так і на громадян, які не досягли пенсійного віку.

Варто зазначити, що сервіс є абсолютно безкоштовним і може бути корисним кожному.