Районна газета

У СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ СТВОРЕНО КОМФОРТНІ УМОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН

Напередодні новорічних свят в рамках проекту «Відкритий пенсійний простір» в Середино-Будському відділі обслуговування громадян (сервісному центрі) головного управління Пенсійного фонду України відкрито оновлені зали очікування та обслуговування громадян

На відкриття завітали керівники органів місцевої влади, представники банківських установ, соціальні партнери, громадяни району.

 

У сервісному центрі створено комфортні умови обслуговування гомадян, зручні модульні робочі місця, які оснащені сучасною комп’ютерною технікою, камерами відеоспостереження. Це дозволить відвідувачам швидко вирішувати усі питання та отримувати необхідну інформацію щодо пенсійного забезпечення та захисту прав застрахованих осіб.

У залі очікування спеціально облаштовані комфортні місця очікування. Інформаційна підтримка здійснюється з використанням буклетів та відеоматеріалів, розміщених на стендах відділу та інформаційному кіоску.

Загалом, сервісний центр пропонує понад 40 видів послуг. Це прийом документів для призначення і перерахунку пенсії, для виплати допомоги на поховання, видачі довідки про доходи пенсіонерам, видачі працюючим довідки ОК 5, ОК 7, про наявний страховий стаж тощо.

Начальник Середино-Будського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Тетяна Клімовець  під час вітальної промови сказала, що модернізація точок обслуговування громадян – це один із найважливіших напрямків роботи Пенсійного фонду в цьому році. Пенсійники Сумщини активно працюють над цим, підвищуючи якість надання послуг, впроваджуючи єдині стандарти прийому громадян, облаштовуючи зали очікування та зали обслуговування згідно сучасним вимогам.

Графік роботи сервісного центру не змінився, працює з понеділка по четвер з 8-00 год. до 17-15 год., в п’ятницю з 8-00 год. до 16-00 год.,  без перерв. Щосереди з 9-00 год. до 14-00 год. прийом громадян ведеться в  смт. Зноб-Новгородське в приміщенні ЦНАПу.