Керівництво Середино-Будської районної державної адміністрації
ГУБЕНКО
Віктор Григорович -
голова Середино-Будської районної державної адміністрації
Телефон: (05451) 7-13-54 (приймальня)
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ЗАПЛАТКІНА
Ірина Анатоліївна –
заступник голови Середино-Будської районної державної адміністрації
Телефон: (05451) 7-15-56
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
НАУМЕНКО
ОЛЕГ ЄГОРОВИЧ -
керівник апарату Середино-Будської районної державної адміністрації
Телефон: (05451) 7-17-57
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Нормативно-правові акти
- Конституція
- Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про інформацію"
- Закон України "Про доступ до публічної інформації"
- Указ Президента України № 547/2011
- Указ Президента України № 548/2011
- Постанова Кабінету Міністрів України від 4 січня 2002 р. № 3 "Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади"
- Постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 р. № 1277 "Питання системи обліку публічної інформації"
- Розпорядження голови Середино-Будської районної державної адміністрації "Про затвердження Порядку складання та подання запитів на публічну інформацію в Середино-Будській районній державній адміністрації"
- Розпорядження голови Середино-Будської районної державної адміністрації " Про Регламент Середино-Будської районної державної адміністрації"від 25.02.2019 № 101-ОД
- Розпорядження голови Середино-Будської районної державної адміністрації "Про заходи щодо створення умов для доступу до публічної інформації"
- Розпорядження голови Середино-Будської районної державної адміністрації "Про затвердження Інструкції з діловодства в Середино-Будській районній державній адміністрації від 08.07.2019 № 201-ОД
- Розпорядження голови Середино-Будської районної державної адміністрації "Про затвердження Переліку категорій відомостей, що становлять службову інформацію, якій присвоюється гриф «Для службового користування» в Середино-Будській районній державній адміністрації
- Розпорядження голови Середино-Будської районної державної адміністрації "Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в Середино-Будській районній державній адміністрації"
Право на інформацію
ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!
Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.
Запити можуть подаватися на вибір запитувача: усно, за телефоном, факсом, електронною поштою.
Ви можете звернутись із запитом на публічну інформацію до Середино-Будської районної державної адміністрації за адресою:
41000 м. Середина-Буда, вул. Центральна, 25, кабінет № 31.
тел./ факс: (05451) 7-16-56
E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Відповідальна особа: Алексейцева Олена Василівна, начальник відділу діловодства та контролю апарату Середино-Будської районної державної адміністрації.
Форми запитів на інформацію можна отримати в приміщенні районної державної адміністрації в каб. 31, де визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями. За телефоном 7-16-56 можна дізнатися більше про порядок і практичні аспекти подання запитів на інформацію.
________________________________________________________________________
Порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації
Форма запиту на публічну інформацію
Система обліку (реєстр) публічної інформації
З метою забезпечення доступу до публічної інформації інформуємо, що документи, які знаходяться у володінні Середино-Будської районної державної адміністрації реєструються у автоматизованій системі документообігу FossDoc (каб.31) електронній системі (звернення громадян) (каб.31) та Реєстрі публічної інформації (каб.31).