Районна газета

Адміністративні послуги

 Центр надання адміністративних послуг
Середино-Будської районної державної адміністрації

Адреса: 41000, Сумська обл., м.Середина-Буда, вул. Центральна, буд. 25, каб. 28.

Телефон: (05451) 7-27-04

Електронна адреса: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Розпорядок роботи : понеділок – з 8:00 до 17:15
                                   вівторок – з 8:00 до 20.00
                                   середа – з 8:00 до 17:15
                                   четвер - з 8:00 до 17:15
                                   п`ятниця - з 8:00 до 16:00
                                   cубота, неділя, святкові дні - вихідний.

Завідувач сектору: Манушина Наталія Вікторівна

Державний реєстратор: Сущкова Юлія Вікторівна           

Інформаційні картки. Технологічні картки.

Надання відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців

Працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку 

До відома громадян, юридичних осіб та фізичних осіб підприємців!

                       

ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) встановлено, що будь-яка фізична чи юридична особа може отримати інформацію про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).

Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру прав, має однакову юридичну силу та використовується відповідно до законодавства.

СТАВКИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ З 01.01.2019

З 01.01.2019 року змінено розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі: з 1 січня 2019 року – 1921 гривні.

Відповідно до частини 7 статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень.

Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення реєстраційних дій та за надання інформації з Державного реєстру прав з 1 січня 2019 року становлять:

РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

реєструвати свою підприємницьку діяльність он-лайн

На сьогоднішній день для суб’єктів звернень доступні  електронні послуги у сфері державної реєстрації: